Retur og reklamation

Skal du lave en returnering eller reklamation? Nedenfor kan du vælge om du ønsker at gøre brug af vores retur- eller reklamationportal.

Returnering

Har du fortrudt dit køb og ønsker at gøre brug af din returret?

Gå til returportal

I vores returportal logger du ind med dit ordrenummer og din e-mail.

Når du er logget ind, kommer du til en trin for trin guide, hvori du får mulighed for at vælge, hvad du ønsker at returnere, samt hvad der skal ske med det. Herefter vil du modtage en email med en returlabel.

OBS. Du kan finde dit ordrenummer i din ordrebekræftelse. Læs mere om fortrydelse i vores vores handelsbetingelser.

Reklamation

Har du været uheldig og modtaget et produkt med en fejl eller mangel?

Så skal vi naturligvis finde en løsning på det. Du skal kontakte os på info@polax.dk og det er vigtigt at følgende informationer er med, så vi nøjagtigt kan vurdere sagen:

  • Ordrenummer
  • Beskrivelse af reklamationen og hvad fejlen er
  • Hvornår du opdager fejlen og i hvilken forbindelse
  • Vedhæft billede dokumentation af fejlen


Når du har indsendt oplysningerne, vil vi hurtigst muligt kontakte dig med løsninger og eventuelle yderligere spørgsmål.