Retur og reklamation

Skal du lave en returnering eller reklamation? Nedenfor kan du vælge om du ønsker at gøre brug af vores retur- eller reklamationportal.

Returnering

Har du fortrudt dit køb og ønsker at gøre brug af din returret?

Gå til returportal

I vores returportal logger du ind med dit ordrenummer og din e-mail.

Når du er logget ind, kommer du til en trin for trin guide, hvori du får mulighed for at vælge, hvad du ønsker at returnere, samt hvad der skal ske med det. Herefter vil du modtage en email med en returlabel.

OBS. Du kan finde dit ordrenummer i din ordrebekræftelse. Læs mere om fortrydelse i vores vores handelsbetingelser.

Reklamation

Har du været uheldig og modtaget et produkt med en fejl eller mangel?

Gå til reklamationsportal

I vores reklamationsportal skal du indtaste dit ordrenummer og din e-mail. Herefter kommer du til en trin-for-trin guide, hvor du bedes beskrive fejl eller mangler så nøjagtigt som muligt, så vi kan vurdere sagen.

Når du har indsendt oplysningerne, vil vi inden for 1-3 hverdage kontakte dig med en afklaring på sagen eller eventuelle yderligere spørgsmål