Refundering og leveringsbetingelser

Levering
Som udgangspunkt afsender vi din ordre samme eller næstkommende hverdag. Hvis vi har udsolgt og at vi derfor kun kan tilbyde forudbestillinger, så vil den forventede afsendelsesdato tydeligt fremgå på vores hjemmeside. Vores leveringstid er kun 1-3 hverdage V/bestillinger lagt før klokken 12:00. Du kan vælge mellem PostNord, GLS og DAO.

OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet, vil din pakke automatisk flyttes til nærmeste udleveringssted, hvilket du så får besked om. Opstår der problemer/spørgsmål med forsendelsen, kontakt os venligst på mail - info@polax.dk

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen ombyttet, pengene retur eller modtage et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i "rimelig tid" efter du har opdaget manglen/fejlen. Polax vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.  Når vi har modtaget varen og bekræftet skaden, så vil vi sende en ny varer retur. 

Ønsker du at returnere eller reklamere?
Hvis der er fejl/mangler i materiale og/eller fabrikation eller hvis du ønsker at returnere dit køb, skal du kontakte kundeservice på info@polax.dk. Her vil vi guide dig igennem processen.